Jan 20, 2006

cats

i love cats... they are adorable. but my mom never let me have one, since i was a child...:( so that is why my ifriday looks so sad today.


De niño quise un gato y mi mama nunca me los permitio yo creo q ella los odia a eso se debe el dibujo de este fin.



hey this is the website of the weekend, Blogs Panama is about some of the top blogs from Panama, of course i should be there :P


chekeen este sitio disq Blogs Panama si kieren suscribase pero procuren ser panameños, son algunos blogs de aki del patio.

7 comments:

KaRLa said...

ayyyyyyyyyy esta bien lindooo!!!!!!! me encantooo , como todas tus ilustraciones

doodlegirl said...

Awww, i LOVE it!!!! :O)

Saige said...

I love your style

Cecilia's Art said...

hi! what a beautiful picture! m encanta!!, aunq´admito q´no m agradan muchos los gatitos , prefiero los perritos, pero por supuesto q´ta super!

hasta la vista!!

chau!!!

Rachelle said...

Poor kitties, but very cute illustration. Love the studed collar on the grey cat.

Isa said...

ohhhh, adorables gatitos!! cuando yo era pequeña teníamos muchos gatos en casa, siempre me han gustado y, si, yo también quería convertirme en gato :)

Бистра said...

Very cute and sad at the same time. It's one of those things you always admire the authot about...